على ابو السعود/دار الكتاب للادب العربي والثقافة

رثاء وكبرنا ياصحبي طب كنت قول ماشى الدنيا ياصحبي وحشه ماتسواشي طب كنت قول ماشي طب كنت ودعني قولي ما تنساشي مش ح أنسى ياصحبي دنيا ما تسواشي مليون سلام وسلام ما تخفشىي مش ناسي يارب صبرنا وأرحم حبايبنا أنت الحبيب فى الغربه وأنت الونس فى الوحده وياصحبي ومن بعدك بقة وحشه مافيش حاجه فيها حلوه ومشغول أنا بيك وشاغلني بفكر كل ليله فيك وشاغلني وجودك فيه كان محليها وكانت ماشيه ببلاويها ويا طيب ومن بعدك مافيش طيب وأخبارك وطمني كرم ربك أكيد عندك وفوزت إنت بكرم ربك وعديت وعفوه كان سابقق أنا حسيت كريم ربك وإحكيلى عفى عنك وعديت كمان حبك أكيد ربك عشان لعباده حبيت ووحشه الدنيا ياصحبى ومن غيرك بقة أوحش نقول الصبر ياربى مافيش غيره على فراقق مصبرنا شعر على أبو السعود

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

عبيد احمد /دار الكتاب للادب العربي والثقافة

د. غلى احمد جديد /دار الكتاب للادب العربي والثقافة

فؤاد زاديكي /دار الكتاب للادب العربي والثقافة