عبد الناصر رجب /دار الكتاب للادب العربي والثقافة

ثورة خصام الليل معك بحلم بكل التفاصيل وانا مش معاك ونهار وجع كل ما اشوفك بتمر من غير سلامات ما اوجعك شايفه ابتسامتكثورة خصام الليل معك بحلم بكل التفاصيل وانا مش معاك ونهار وجع كل ما اشوفك بتمر من غير سلامات ما اوجعك شايفه ابتسامتك متكتفه جوايا شوق متلهفه لكن بكل المقاييس ما أروعك بتنفسك رغم المسافات البعيده واتشوق اللحظه ودقيقه اللى اشوفك وامنعك ونا قلبى دقاته تخونني ونا روحى بتسيبنى وتاخدنى أسمعك حبك ده ايه وازاى خصامنا سمحنا ليه يوجع فى قلبى ويوجعك هتقول سلام انا اللى مشتاقه لحضنك ارتاح وانام هتقول خصام ما اسموش كلام مستنياك تيجى تصالحني وان جيت غلطت ابقا سامحنى وانا اوعدك أفضل معاك همسات/ عبد الناصر رجب متكتفه جوايا شوق متلهفه لكن بكل المقاييس ما أروعك بتنفسك رغم المسافات البعيده واتشوق اللحظه ودقيقه اللى اشوفك وامنعك ونا قلبى دقاته تخونني ونا روحى بتسيبنى وتاخدنى أسمعك حبك ده ايه وازاى خصامنا سمحنا ليه يوجع فى قلبى ويوجعك هتقول سلام انا اللى مشتاقه لحضنك ارتاح وانام هتقول خصام ما اسموش كلام مستنياك تيجى تصالحني وان جيت غلطت ابقا سامحنى وانا اوعدك أفضل معاك همسات/ عبد الناصر رجب

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

عبيد احمد /دار الكتاب للادب العربي والثقافة

د. غلى احمد جديد /دار الكتاب للادب العربي والثقافة

فؤاد زاديكي /دار الكتاب للادب العربي والثقافة